fredag 4 januari 2008

grr

något som gör mig heligt irriterad är när någon försöker visa att jag är dålig

.morrr!
Det finns en man som försöker sätta oss på jobbet på pottan med jämna mellanrum.
Han kommer in och har suttit hemma och letat reda på de mest omöjliga resorna han kan hitta på.
man sliter sitt hår och han står och flinar bredvid, njuter av att vi jobba arslet av oss.
Vi kan gå ihop flera och försöka reda upp hans resvägar...

han vet vilka utvägar vi har och talar om att vi kan ju alltid ringa säljstöd.
medan man sitter i telefonkö hör man hans belåtna nynnande.

åh guuuuu vad jag stör mig på honom.
Sen lyckas man efter många om och men.
då säger han med ett brett leeende att va bra då vet han utifall han ska åka så sen nångång...
då är jag alldeles svettig och ser rött

Inga kommentarer: