tisdag 20 november 2007

annorlunda morgon

En av mina första kunder!

-Det är tur att SJ finns!
-va?
jag tror inte mina öron?!
-ja, jag tycker allt har blivit så väldigt bra med SJ.
Ni talar om vad som händer när det händer något.
-tack! så mycket! vad roligt att höra! det är inte ofta vi får höra något positivt! Folk har lättare att tala om det som är dåligt verkar det som. så jag tackar och ska framföra det till alla andra här!
-Absolut! Ni är så trevliga här och jag får alltid ett så bra bemötande!
-tack så mycket och ha en bra dag!

1 kommentar:

stationsvärd sa...

jo men visst finns dom.. Jag tycker egentligen inte det finns några besvärliga resenärer. Jag får sådan taskigt negativ attityd till mitt jobb när jag tänker så.
Tänk om alla resenärer vore glada då klagade ju ingen och vi kunde inte förbättra oss.