torsdag 15 november 2007

ARG

En resenär kommer fån ett tåg som körs av ett annat bolag...
-jag hann inte med tåget som jag skulle byta till här!
-nehej... men det är nu på morgonen ¨så tågen går så tätt då, så nästa går om en kvart.
-jag blir så förbannad! häromdagen satt jag på det tåget jag kom ifrån och då inväntade de erat tåg som var försenat!
-ja, det är väldigt hyggligt! Det är ju inte så många tåg som går åt det hållet.SÅ det är bra när de kan ställa upp och invänta våra tåg när det skiljer några minuter.
-jag tycker att ni ska t´ringa och tala om det här! jag vill ha numret till trafikkontoret!
-ja visst får du ringa men du får ringa till kundtjänst på 0771 757599.
-Jaha! så ni talar inte om för nån? nI för inte vidare det vi tycker ?
-jo...
så ser vi hennes stampande figur argt springa härifrån

Inga kommentarer: