tisdag 13 november 2007

Hoppas det inte gäller mig

En del människor har så fruktansvärt dålig andedräkt!Det värsta är att man känner det inte själv.
Vissa som kommer fram till kassan pratar och skrattar, flåsar och stinker.

De måste ha varit med om nån olycka där de råkat andas ner farliga gaser som frätt sönder inälvorna. Säkert har de inte borstat tänderna på flera år, det ligger gamla matrester mellan tänderna som sakta men säkert ruttnar och det finns nog likmaskar i den gamla sörjan där mellan tänderna...

Jag försöker andas in genom ena mungipan lite snyggt utan att de ska förstå eller silar in luft genom sammanbitna tänder för att sen släppa ut luften genom näsan...

Det är svårt!
jag jobbar på så snabbt jag nånsin kan!
Sen efteråt när de gått, hyperventilerar jag luft!!
Åsså kommer tankarna;

tänk om jag har taskig andedräkt då...

Inga kommentarer: