tisdag 13 november 2007

Jag ringer ALDRIG tillbaka!

Jag mötte en superduper sönderstressad resenär när jag gick omkring på stationen.
Jag la precis på luren för jag hade pratat med trafikkontoret.
Resenären smäller iväg ett blixtrande leende och säger:

-Call back?

Jag funderade va ? va fan?

-What?
-Call back!? säger han fortfarande med ett leende som inte ser lika övertygande ut längre.
-äum?

Call back? Hade jag pratat med honom tidigare?
Såg andra resenärer som började se lite fnissiga ut.

-call back? Han log inte längre utan både lät och såg väldigt osäker ut.
-Vilket spourr? på bruten engelska..

Spår? jag fattade verkligen ingenting??sååååå trillade slanten ner....Call back

KOLBÄCK...

tur! för jag skulle aldrig ha ringt upp honom i vilket fall som helst!

så det så!!

Inga kommentarer: